برگزاری ویژه برنامه «شرحی بر دعای افتتاح» توسط کانون آفرینش گندمان

زمانی گفت: ویژه برنامه «شرحی بر دعای افتتاح» از سلسله مباحث حجت الاسلام پناهیان به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان به صورت مجازی در حال اجرا است.

«عذرا زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه شرحی بر «دعای افتتاح» از سلسله مباحث حجت الاسلام پناهیان به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان به صورت مجازی در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: این ویژه برنامه با همکاری ستاد فهمای استان چهارمحال و بختیاری و به میزبانی بچه های مسجد الرضا (ع) شهر گندمان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: جوانان و نوجوانان مسجدی می توانند با عضو شدن در کانال aftatah.rahkar@ می توانند از فایل صوتی که در این کانال منتشر شده است استفاده کنند.

 

زمانی با اشاره به استقبال مردم به ویژه جوانان از این برنامه گفت: قرائت دعای افتتاح یکی از اعمال توصیه شده در ماه مبارک رمضان است که باید مورد توجه شخص روزه‌دار قرار گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: قرائت دعای افتتاح از اعمال شب‌ های ماه مبارک رمضان است که طبق نقل سید بن طاووس یکی از نواب اربعه امام عصر (عج) خود را ملزم به خواندن آن کرده بود و با توجه به مضامین والای آن می‌توان گفت این دعا از امام زمان (عج) و یا از سوی یکی از ائمه (ع) نقل شده است.

 

کد خبر 1048342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha