مسابقه‌ بیان فضایل حضرت خدیجه(س) برگزار می شود

معاونت تبليغ حوزه علميه خراسان، مسابقه سخنرانی‌های کوتاه (منبرک) را در مناقب و فضايل حضرت خديجه(س) ويژه مبلغان، اساتيد و طلاب خواهر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، تبليغ موفق، نوين و مؤثر معارف قرآن و اهل‌بيت عليهم‌السلام، از مهم‌ترين اركان دست‌يابي به رسالت بزرگ ترويج دين است؛ لذا با توجه به جايگاه رفيع و تأثيرگذار تبليغ در عرصه دين، منبرهاي كوتاه با عنوان «منبرك» در معاونت تبليغ حوزه علميه خراسان طراحي و اجراشده است.

 

از این رو، مسابقه سخنرانی‌های کوتاه (منبرک) در مناقب و فضايل حضرت خديجه(س) ويژه مبلغان، اساتيد و طلاب خواهر، به همت معاونت تبلیغ این حوزه برگزار می‌شود. دو روش « تهیه کلیپ‌های پنج‌دقیقه‌ای از صوت و تصوير سخنران» و یا «تهیه کلیپ از تصاوير متناسب با محتواي سخنراني همراه با صوت سخنران» در این مسابقه شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند محتواي سخنراني(منبرک) خود را در پنج دقيقه تا ۱۴ اردیبهشت (بیستم رمضان) از طریق پیام‌رسان ایتا به شناسه https://eitaa.com/Sokhanrani۱۴۴۲ ارسال کنند، ارزيابي فايل ها توسط اساتيد خواهر انجام می شود و به آثار ارسالي پس از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.

 

نتایج مسابقه هم‌زمان با عید سعید فطر اعلام می‌شود و جوايز برگزيدگان مبلغ ۵ ميليون ريال نقدي، اعلام ‌شده است.

کد خبر 1048345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha