اختصاص ۱۴ هزار دستگاه تبلت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند ایلامی

استاندار ایلام از اختصاص ۱۴ هزار دستگاه تبلت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند ایلامی خبر داد و بر ضرورت رفع مشکل تهیه فضای فیزیکی هنرستان هنرهای زیبا در ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، « محمد نوذری» روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به تغییر نظام آموزشی کشور و سوق دادن امر آموزش به سمت مجازی به دغدغه خانواده ها برای تهیه وسایل هوشمند آموزشی، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در بحث آموزش دانش آموزان وجود دارد عدم دسترسی همه به گوشی هوشمند و تبلت است که به سبب آموزش از طریق فضای مجازی لازمه کار بوده و به نوعی اصلی ترین وسیله ارتباطی به شمار می رود.


استاندار ایلام به تفاهم نامه انجام گرفته با وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: خوشبختانه در اسفندماه 99 تفاهم نامه ای تحت عنوان «طرح هدایت» با وزارت آموزش و پرورش منعقد گردید که در آن برای تهیه تبلت آموزشی، استان 30درصد و وزارت 70 درصد از 14 هزار دستگاه را خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهند که در سایر استان ها این نسبت 50 درصد میان طرفین بوده است.

 

نوذری به اهمیت برگزاری جلسات آموزش و پرورش در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: در این جلسات برنامه های راهبردی مطرح می شود که از ارکان مهم توسعه در کشور قلمداد می شود و لازم است فرمانداران با حضور و ارتباط مستمر، به جلسه آموزش و پرورش با نگاه ویژه نگاه کنند و در برگزاری منظم آن اهتمام داشته باشند.

 

وی ایلام را دارای پتانسیل بالا از لحاظ فرهنگ و هنر دانست و بر ضرورت رفع مشکل تهیه فضای فیزیکی هنرستان هنرهای زیبا در ایلام تاکید کرد.

 

«امیر مهردادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هم در این جلسه از توجه و اهتمام استاندار ایلام به منظور رفع دغدغه های آموزش و پرورش قدردانی کرد و بر انجام مصوبات جلسه و پیگیری مصوبات قبل تاکید داشت.

کد خبر 1048346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha