غفلت مردم نسبت به کرونا باعث یک عمر پشیمانی می شود

حجت الاسلام اجرایی، گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا اگر غفلت کنیم و بی تفاوت یک عمر پشیمان خواهیم شد.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی  امام جمعه هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه جلوگیری از این ویروس منحوس کرونا از خیلی از کشورها جلوتر است و در زمینه واکسن هم تا به امروز ۶نمونه از این نوع واکسن تهیه که یک نمونه از آن تا یک ماه آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: البته در کنار این موفقیت ها مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند از آنجا که این ویروس قدرت سرایت بالاتری دارد و اگر غفلت کنیم و مراعات نکنیم همه شهرستان آلوده خواهند شد.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که جدیت ها و اجرای قوانین تشدید شود، باید مراکزی که جمعیت بیشتری دارند کنترل و اگر قانونی مصوب می شود اجرا شود.

 

حجت الاسلام اجرایی  اظهار کرد: انصافاً کادر درمان بیش از حد توان دارند تلاش می کنند ولی وقتی این زحمات نمود بیشتری دارد که مردم رعایت کنند و بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم ، وضعیت کرونا در کل کشور قرمز است و در وضعیت حادی قرار داریم، نگرانی که ما داریم این است که مردم هرسین می خواهند با تمام کشور متفاوت باشند.

 

وی در پایان گفت: مردم پروتکل های بهداشتی را  رعایت کنند، از تردد های غیر ضروری بپرهیزند، به هشدار های ستاد کرونا توجه کنند، در مراسم ها و تجمع ها حضور نداشته باشند و در اماکن عمومی و شلوغ حتما ماسک بزنند تا مانع از شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه شویم.

 

 

کد خبر 1048351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha