ماه مبارک رمضان و ادامه رزمایش های مومنانه/ توزیع ۱۴۶۰ بسته مواد غذایی در همدان

بقای به اجرای رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۴۶۰ بسته بین خانواده های نیازمند در همدان توزیع شده است.

«علی بقایی»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان از اجرای «طرح شهید سلیمانی» در همدان خبر داد و گفت: در ماه رمضان در قالب این طرح، طی دو نوبت رزمایش کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه مرحله اول طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور  در آذرماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز شد و بسیجیان در تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازماندهی شدند ، افزود: تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و توزیع بسته‌های کمک مومنانه فعالیت داشتند افزود: امروز نیز با اوج‌گیری ویروس کرونا در سطح استان تیم‌ها یک بار دیگر کار خود را آغاز کرده‌اند و با قوت در حال اجرای ماموریت‌ها هستند.

 

وی افزود: امسال نیز ممنوعیت‌هایی وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست لذا از مردم می‌خواهیم با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مومنانه را به افراد نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال گذشته بیش از  ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و امسال نیز همین برنامه را خواهیم داشت.

 

بقایی تاکید کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۶۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده‌ایم و در نظر داریم در نیمه ماه رمضان، همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر این برنامه را داشته باشیم.

کد خبر 1048397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha