دانش آموزان مازندرانی از طریق شبکه شاد زائر امام رضا(ع) شدند

تنها گفت: ویژه برنامه زیارت به نیابت از دانش آموزان تحت عنوان «به تو از دور سلام» همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان از حرم مطهر رضوی ویژه دانش آموزان استان مازندران از شبکه شاد پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود تنها» امروز(یکم اردیبهشت) در حاشیه اجرای ویژه برنامه زیارت به نیابت از دانش آموزان تحت عنوان «به تو از دور سلام» اظهار کرد: این برنامه، با توجه به شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از سفرهای غیر ضروری به همت اداره کل آموزش و پرورش برای دانش آموزان سراسر استان تدارک دیده شده است.

 

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران افزود: این برنامه معنوی از امروز از ساعت ۱۰ لغایت ۱۱ صبح از حرم مطهر رضوی ویژه دانش‌آموزان مازندران از شبکه شاد و شبکه‌های سیمای خراسان رضوی و مازندران پخش شد.

 

وی بیان کرد: تمام محتوای این ویژه‌برنامه با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزی شهرستان‌های استان ولایتمدار و طریق الرضا(ع) مازندران و برخی آثار با گویش محلی تدوین شده و در کنار آن، سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز پخش می‌شود.

 

 تنها، ایجاد زمینه معنوی در روحیه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان را مهمترین هدف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: این برنامه به علت محدودیت‌های ایجاد شده در زمینه زیارت حضوری درحال اجراست.

 

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه در قالب فعالیت‌های طرح «مصباح‌الهدی» یا «امام‌شناسی» تعریف شده، خاطرنشان شد: معرفی ائمه اطهار(ع) به عنوان بهترین الگو زندگی و تبیین سیره عملی و فضایل اخلاقی هشتمین امام شیعیان حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) را با اجرای برنامه زیارت به نیابت از دانش آموزان پیگیر هستیم.

کد خبر 1048421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha