اصلاح محور حادثه خیز یام به فاروج در انتظار تامین اعتبار است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: در سفر استاندارخراسان شمالی به شهرستان فاروج برای اصلاح این محور رقمی پیش بینی شده که با آن پل این محور تعریض می شود و اصلاح کامل آن در انتظار تخصیص اعتبار است.

"جواد جعفری" به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در سفر استاندار به شهرستان فاروج در سال گذشته با توجه به حوادث منجر به فوتی که در این محور طی همان بازه زمانی اتفاق افتاده بود مبلغ چهار میلیارد ریال پیش بینی شد که طرح در مرحله انعقاد قرار داد با پیمانکار است.

 

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج افزود: این رقم برای تعریض پل این محور هزینه می شود  و ادامه برطرف کردن عوامل حادثه خیزی محور نیازمند اعتبار دیگر است.

 

 

جعفری، طول محور را چهارکیلومتر کیلومتر عنوان کرد و گفت: شهرستان فاروج با 39.92 درصد برخورداری در شاخص راه روستایی در مقایسه با 43 درصدی میانگین استانی، پایین تر است.

 

 

وی افزود: در این شاخص هم از میانگین استانی و هم از متوسط 53 درصدی کشوری عقب تر هستیم.

 

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با اشاره به اینکه 26 روستای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالت محرومند، افزود: طول این محورها 80 کیلومتر است.

 

 

وی گفت: علاوه بر 26 روستای بالای 20 خانوار، 9 روستای بالای 50 خانوار هم محروم از برخورداری از راه آسفالت هستند که طول مسیر این محورها 42 کیلومتر است.

 

 

 

کد خبر 1048445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha