راهپیمایی خودرویی روز قدس تاثیری در کاهش یا افزایش شیوع ویروس کرونا ندارد

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: مسئله راهپیمایی خودرویی در روز قدس هیچ تاثیری در کاهش یا افزایش شیوع ویروس کرونا ندارد زیرا در همین ایام هم شاهد تردد سنگین در جاده‌های برون شهری و درون شهری اقصی نقاط کشور و استان هستیم.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ساری، با اشاره به شرایط امروز جهان اسلام و پیروزی‌های جبهه مقاومت با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان این جبهه به ویژه سردار پر افتخار دنیای اسلام و ایران اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و  هم رزمان شهیدش، اظهار کرد: دنیای اسلام و ایران اسلامی امروز در اوج قدرت است و دنیای استکبار به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای اش در حال افول هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: زنده نگه داشتن روز قدس یکی از نمادهای مهم مقاومت و دنیای اسلام است که باید برای حفظ آن برنامه ریزی و تلاش مضاعف کرد.

 

وی با انتقاد از تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی در روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز حیات اسلام و نماد مبارزه دنیای اسلام با مستکبران عالم به ویژه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است و تحت هر شرایطی باید برای این روز و زنده نگه داشتن آن برنامه ریزی دقیق داشت.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری با اشاره به نداشتن هیچ توجیح منطقی برای عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: این تصمیم در این شرایط  و فرصت باقی مانده به روز جهانی قدس کاملا عجولانه است.

 

وی اظهار کرد: مسئله راهپیمایی خودرویی هیچ تاثیری در کاهش یا افزایش شیوع این ویروس ندارد زیرا در همین ایام هم شاهد تردد سنگین در جاده های برون شهری و درون شهری اقصی نقاط کشور هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: مترو هر روز با این حجم جمعیت زیر سقف کوتاه و یا ترافیک خودرویی در سطح شهر مجاز است اما راهپیمایی خودرویی روز قدس در شهرستان و در فضای باز باید لغو گردد از شورای هماهنگی درخواست می شود نسبت به این تصمیم غیرکارشناسانه تجدید نظر کند.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: می‌توان راهپیمایی منطقه ای و تجمعی روز قدس در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد.

 

کد خبر 1048509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha