استان البرز یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان است

شهبازی با اشاره به اهمیت ارتقاء تخت های بیمارستانی در البرز گفت: استان البرز یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که چهارشنبه ۱ اردیبهشت با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش برگزار شد گفت: همراهی و مساعدت نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه مساجد با ستاد استانی مقابله با کرونا قابل تقدیر و تکریم است. 

 

استاندار البرز افزود: استان البرز یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا تا پایان بهار سال جاری در جهان است که این مهم با اهتمام دانشمندان و پژوهشگران موسسه سرم سازی حصارک کرج محقق شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء سرانه درمانی و بیمارستانی استان البرز متناسب با رشد مهاجرت بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد. 

 

وی ادامه داد: اعضاء شورای تأمین استان البرز در جریان اهداف ستاد استانی مقابله با کرونا همراهی خوبی را داشتند که قابل تقدیر است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در ابتدا دولت تدبیر و امید استان البرز از ۲ هزار تخت بیمارستانی برخوردار بود که این رقم امروز به ۳ هزار و ۶۰۰ تخت درمانی و بیمارستانی می رسد. 

 

 

کد خبر 1048511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha