برای دریافت واکسن کرونا نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی نیست

فتاحی گفت: در این ایام بحث ثبت نام برای واکسیناسیون بسیار مطرح است و لینک ها و یا سایت هایی که برای این منظور معرفی می شوند، قصد سودجویی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «زهرا فتاحی» با اشاره به روند واکسیناسیون در افراد بالای 65 سال بیان کرد: در این ایام بحث ثبت نام برای واکسیناسیون بسیار مطرح و ممکن است لینک ها و یا سایت های برای این منظور معرفی شوند که در واقع قصد سودجویی دارند.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشتی معاونت بهداشتی قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه چند سالی است که سامانه سیب راه اندازی شده است، دسترسی به سامانه سیب فقط از طریق مراقبان سلامت و پزشکان امکان پذیر است و اگر هر لینک و سایتی معرفی شود مردمی به خودی خود نمی توانند ثبت نامی انجام دهند و این ثبت نام باید از طریق مراقبان سلامت ما در واحدهای بهداشتی صورت گیرد.  

 

وی عنوان کرد: بنابراین از مردم می خواهیم در این سایت ها ثبت نام نکرده و به آنها مراجعه نکنند و اگر می خواهند ببیند اطلاعات آنها در سامانه سیب وجود دارد و استعلام ، توصیه ما این است از طریق تماس تلفنی با مراکز خدمات جامع و پایگاه های سلامت اقدام کنند.

 

فتاحی تأکید کرد: آدرس و لیست مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت در سایت معاونت بهداشتی موجود است و افراد می توانند با مراکز محل سکونت خود تماس گرفته و نسبت به کسب اطلاعات در این خصوص اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: از هفته آینده واکسیناسیون سالمندان آغاز می شود برنامه ریزی شده از سوی دانشگاه ها که این کار به راحتی صورت گیرد و و مردم واکسن دریافت کنند.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشتی معاونت بهداشتی قزوین یادآور شد: مردم توجه داشته باشند نیاز به ثبت نام و مراجعه حضوری نیست و در منزل بمانند و برای حفظ سلامتی خود از تردد بی مورد به مراکز خودداری کنند و اگر نیاز باشد از طریق تماس و پیامک فراخوان داده می شود.

کد خبر 1048601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha