نماز جمعه در ۲۵ شهر خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود

حجت‌ الاسلام شاه‌بیگی گفت: نماز جمعه فردا سوم اردیبهشت برای سومین هفته پی در پی با آغاز موج چهارم کرونا در ۲۵ شهر خراسان جنوبی با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی اقامه نمی شود.

حجت‌ الاسلام «حامد شاه‌بیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد که در حال حاضر هفت شهرستان بیرجند، قاینات، فردوس، طبس، سربیشه، زیرکوه و سرایان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) قرار دارند که رنگ ۲ شهرستان طبس و فردوس به دلیل روند فزاینده موارد مثبت و بستری کرونا قرمز پررنگ است.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های نهبندان، بشرویه و درمیان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و خوسف تنها شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) است.

 

وی با بیان اینکه ۲۶ شهر این استان محل برپایی نماز جمعه است، افزود:  نماز جمعه فردا سوم اردیبهشت برای سومین هفته پی در پی با آغاز موج چهارم کرونا در ۲۵ شهر خراسان جنوبی با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی اقامه نمی شود.

 

حجت الاسلام شاه‌بیگی عنوان کرد: نماز جمعه این هفته تنها در شهر خوسف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی  درخواست کرد: مومنان نمازگزار در این شهر با وضعیت زرد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیش از حضور در نماز جمعه در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.


 

 

 

 

کد خبر 1048639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha