سپاهیان با عملکرد پرفروغ خود موجب افتخار ملت شدند

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران نوشت: سپاهیان با عملکرد پرفروغ در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و هویت ملی، موجب افتخار ملت و مملکت اسلامی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران نوشت: سپاهیان با عملکرد پرفروغ در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و هویت ملی، موجب افتخار ملت و مملکت اسلامی شده اند. در متن پیام سردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل  سپاه پاسداران آمده است:  با احترام فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس رسمی نهادمردمی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت حضرتعالی و همه سپاهیان تبریک و تهنیت عرض می‌ کنم.

در ادامه این پیام آمده است: انقلاب اسلامی طی بیش از چهار دهه اخیر به طور مستمر با انواع دسیسه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های جبهه استکبار جهانی مواجه بوده که در مصاف با این دشمنی‌ها، سپاهیان همواره پیروز و سربلند بیرون آمده و با عملکرد پرفروغ و تعیین‌کننده در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و هویت ملی، دینی و انقلابی ایرانیان موجب افتخار ملت و مملکت اسلامی و عبور شگفت انگیز کشور از شرایط و گذرگاه‌های سخت و حساس تاریخ شده اند.

سردار تقی زاده اضافه کرد: مزید توفیقات روزافزون، عزت و سلامتی حضرتعالی و آحاد سپاهیان جان برکف را تحت عنایات خاصه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا در ادامه مسیر پر افتخار شهدای دفاع مقدس و مقاومت از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

کد خبر 1048652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha