توزیع ۷۰ هزار سبد کالا رمضان به همت خادمیاران رضوی مازندران

امامزاده گفت: تعداد ۷۰ هزار سبد کالا در روزهای ماه رمضان توسط خادمیاران رضوی مازندران در بین نیازمندان توزیع می شود.

«محمد اسماعیل امامزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) امسال هم همچون همیشه پای کار کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان هستند و برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال 70 هزار سبد کالا به ارزش 35 میلیارد تومان در راستای رزمایش مواسات تهیه و توزیع می کنند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران همچنین از فعالیت 650 کانون محلی و تخصصی خادمیاری رضوی در استان مازندران خبر داد و افزود: فعالیت افراد در کانون خادمیاری محله‌ای در کنار کانون های تخصصی بسیار مهم و اثرگذار است، چراکه با بطن جامعه در ارتباط‌‌ هستند.

 

وی با بیان اینکه از ظرفیت کانون های تخصصی می توان برای اجرای برنامه های کانون‌های محله‌ای استفاده کرد؛ یادآور شد: خادمیاران در کانون های محله ای نیازهای افراد و جامعه هدف خود را شناسایی و با تلاش خادمیاران کانون های تخصصی برای رفع مشکلات اقدام می کنند.

 

امامزاده اظهار کرد: مجموعه ماموریت‌های محوله آستان قدس به دفاتر نمایندگی و خادمیاران، مربوط به مسائل فرهنگی و محرومیت زدایی است که در این راستا با استفاده از تمام توان وارد عمل شده ایم.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران افزود: حفظ شان و منزلت افراد نیازمند مهمترین و اصلی ترین اولویتی است که در کانون خدمات رضوی با قوت مورد توجه است و تلاش داریم تا با کمک خیران و مردم نوع دوست برای رفع مشکلات اقدام شود.

 

وی یادآور شد: بیش از یک سال است که کشور گرفتار این ویروس منحوس شده و متأسفانه مشکلات معیشتی برای برخی از هموطنان عزیز ما ایجاد شده است، لذا در این شرایط خاص آستان قدس وظیفه خود می‌داند به میزان توان به کمک نیازمندان بشتابد و به میزان مقدورات برای رفع نیازهای اولیه آنها اقدام کند.

کد خبر 1048684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha