شهرستان فاروج یک گام به پوشش ۹۸ درصدی اینترنت پرسرعت نزدیک شد

فرماندار فاروج گفت: با بهره برداری از دکل (بی. تی. اس) روستای سه گنبد شهرستان طی روزهای اخیر، با توجه به راه اندازی دکل روستای شیرغان و تحقق اجرای این طرح در روستای قوشخانه، فاروج یک گام به رسیدن به پوشش ۹۸ درصدی اینترنت پرسرعت نزیک شد.

«ابوالحسن نجفی حاجی تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح شهرستان و خدمت رسانی و برخورداری روستائیان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت رویکردی بود که از سال گذشته پیگیری آن آغاز شد.

 

 

فرماندار فاروج افزود: بهره برداری از 10 دکل در دستور کار قرار گرفت که تاکنون هشت مورد آن محقق شده و فقط روستاهای زینکانلو و ریزه در دست انجام است.

 

 

وی گفت: دکل روستای ریزه تا پایان اردیبهشت ماه به مدار وصل می شود و بهره برداری از این طرح در روستای زینکانلو تا پایان خرداد ماه انجام می شود.

 

 

نجفی افزود: با لحاظ عوامل پیش بینی نشده، پایان تابستان زمان رسیدن به پوشش 98 درصدی در برخورداری از اینترنت F4 در سطح روستاها به عنوان اولین شهرستان استان خواهد بود.

 

 

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی و آموزش مجازی، دسترسی به اینترنت به یکی از اولویت های زندگی مردم تبدیل شده که لازمه آن افزایش پوشش و کیفیت خدمت رسانی در این حوزه است.

 

 

 

 

کد خبر 1048692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha