اجرای طرح «سفیران سلامت» در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از اجرای طرح سفیران سلامت و ویزیت رایگان بیماران کم برخوردار در قالب این طرح در خانه تاریخی آل یاسین این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان،  مهدی بذرافشان  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بنا بر پیشنهاد بیمارستان میلاد و موافقت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، اجرای طرح «سفیران سلامت» از امروز همزمان با شروع هفته سلامت در خانه تاریخی آل یاسین آغاز شد.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان افزود: در قالب این طرح چندین پزشک حاذق و متخصص از امروز تا پایان هفته سلامت با حضور در خانه تاریخی آل یاسین بیمارانی که تمکن مالی لازم برای مراجعه به پزشک ندارند را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

 

بذرافشان افزود: شناسایی و معرفی بیماران از سوی پایگاه‌ ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و حضور و استقرار پزشکان و تأمین تجهیزات معاینه و ابزار درمانی نیز به همت بیمارستان میلاد صورت گرفته و شهرداری کاشان نیز، خانه تاریخی آل یاسین را مهیای اجرای این طرح کرده است.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص دلیل انتخاب خانه آل یاسین به عنوان محل اجرای طرح سفیران سلامت عنوان کرد: علاوه بر دسترسی آسان مراجعه‌کنندگان ساکن نقاط کم‌برخوردارتر شهر به عنوان ویژگی مهم این مکان، پیشینه آن در زمینه کارهای خیرخواهانه و گره‌گشایی از مشکلات مردم و البته روح معنوی ناشی از برگزاری مراسم پاسداشت مقام خاندان آل‌الله در این بنای با قدمت -که می‌تواند از این منظر نیز التیام‌یخش آلام بیماران باشد- از دلایل این انتخاب محسوب می‌شود.

 

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد خبر 1048706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha