رهایی ۵۵ محکوم مالی از زندان با کمک خیران

جابری از آزادی ۵۵ زندانی محکوم مالی با بدهی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در یکسال اخیر با کمک خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «محمد قاسم جابری» در نشستی با خبرنگاران شهرستان گلپایگان به تشریح برنامه های گلریزان برای زندانیان با جرائم غیر عمد پرداخت و گفت: برگزاری گلریزان در سال جاری به دلیل شدت یافتن‌ موج چهارم کرونا در شهرستان گلپایگان به صورت مجازی برای زندانیان با جرائم مالی و غیر عمد مانند مهریه، نفقه، دیه تصادفات  و حوادث کارگاهی در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.


رئیس زندان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ۴۹۲ میلیون تومان به صورت نقد و تعهدی در گلریزان سال گذشته جمع آوری شد که تنها ۲۸۴ میلیون تومان تا کنون وصول شده است، افزود: ۱۷ نفر از زندانیان پس از گلریزان سال گذشته آزاد شدند که پنج نفر توسط خیران و ۱۲نفر توسط ستاد دیه صورت گرفت.


وی با تاکید بر اینکه گلریزان برای آزادی زندانیان تنها در ماه مبارک رمضان انجام نمی شود، بیان کرد: ۵۵ نفر از زندانیان با مبلغ بدهی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در یک سال گذشته از بند رها شدند که یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان آن توسط اداره مددکاری از شاکیان تخفیف گرفته شده است و ۶۸۱ میلیون تومان دیگر آن نیز، آورده زندانی ها بوده است و خیران ۵۶۲ میلیون تومان دیگر آن را پرداخت کردند.

 

۱۲ محکوم حرائم مالی در انتظار آزادی 


جابری با یادآوری بازدید نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گذشته از زندان شهرستان گلپایگان، گفت: پنج زندانی با کمک ۵۰ میلیونی نماینده شهرستان آزاد شدند و چهار نفر دیگر با کمک ۵۴ میلیون تومانی نیروهای بسیج و سپاه در سال گذشته از زندان رهائی یافتند.


رئیس زندان گلپایگان با بیان اینکه ۱۵ محکوم جرائم مالی هم اکنون در زندان هستند، تشریح کرد: ۱۲ نفر از این محکومان با بدهی یک میلیارد تومانی واجد شرایط کمک خیران هستند.
وی با بیان اینکه ۱۶ اردیبهشت ماه  برنامه یک‌شب ضیافت شبکه اصفهان اختصاص دارد، ادامه دارد: برگزاری یک شب ضیافت در شهرستان گلپایگان به صورت لایو در دو شب از شبکه های مجازی در از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان انجام می شود./

کد خبر 1048718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha