تصمیم  جدی برای رفع مشکل  آب ۷۰ هکتار زمین حوضچه ماهی در هویزه

عفری مفرد گفت: برای رفع معضل اساسی هفت حوضچه پرورش ماهی در منطقه مرزی رفیع و نیز تعیین تکلیف مالکیت ۷۰ هکتار زمین حوضچه یاد شده و تامین آب این حوضچه ها باید اقدامات لازم صورت گیرد.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: ضرورت دارد که نامگذاری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و دستگاه ها و بخش های اجرایی باید به موضوع تولید و اشتغال متمرکز شوند.

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه مدیران باید الگویی در موضوع اشتغال زایی و رفع موانع باشند افزود: همه رؤسای ادارات برای برگزاری انتخابات با شکوه باید تلاش خود را انجام دهند؛ انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آرای مردم، حق‌الناس است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند با امانتداری از آن مراقبت و محافظت کنند.

 

وی ادامه داد: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف کلیه روسای ادارات و دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

عفری مفرد اضافه کرد: مسئولان باید با نصب العین قرار دادن شعار سال در جهت تحقق اهداف والای مقام معظم رهبری در افرایش تولید، شکوفایی اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش مضاعف از خود نشان دهند.

 

فرماندار هویزه با اشاره به استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان هویزه و وجود تالاب هورالعظیم و زمین های مستعد کشاورزی عنوان کرد: برای رفع معضل اساسی هفت حوضچه پرورش ماهی در منطقه مرزی رفیع و نیز تعیین تکلیف مالکیت ۷۰ هکتار زمین حوضچه یاد شده و تامین آب این حوضچه ها باید اقدامات لازم صورت گیرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: ادارات کل جهادکشاورزی، شیلات، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان آب و برق در فراهم کردن تسهیلات لازم از جمله واگذاری زمین در قالب شرکت های تعاونی تولیدی همکاری جدی را با تولیدگران داشته باشند.

 

کد خبر 1048720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha