آستارایی ها به پویش رزمایش همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند

مهدوی مردم و خیران آستارایی را به مشارکت در پویش «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

«جمشید مهدوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: پویش«رزمایش همدلی و کمک مومنانه» به همت اداره وقاف و امور خیریه آستارا و با مشارکت افق نیکوکاری سلام و شورای خیریه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان برگزار می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: این پویش با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: در قالب این پویش بسته های معیشتی به کمک مردم و خیران تهیه و در شب ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) در بین نیازمندان آبرومند شهرستان آستارا توزیع می شود.

 

مهدوی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا و مرکز افق نیکوکاری سلام واقع در محل امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه خیرانی که تمایل به مشارکت در قالب این پویش دارند می توانند کمک ‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند، تصریح کرد: بی شک بدون حضور پر مهر خیران تهیه بسته های غذایی و توزیع آن بین نیازمندان به ثمر نمی رسد.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: مردم و خیران آستارایی همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده اند و در این پویش نیز صحنه های به یادماندنی در کمک به همنوعان در ماه ضیافت الهی خلق می کنند.

کد خبر 1048735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha