کاهش ساعات فعالیت برخی مشاغل با همفکری اتاق اصناف فارس

قاسم پور گفت: کاهش ساعات فعالیت برخی مشاغل با همفکری اتاق اصناف فارس و روسای اتحادیه های صنفی استان از آخرین مصوبات ستاد کرونا در فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (پنج شنبه 2 اردیبهشت) با اشاره به مصوبات آخرین ستاد استانی کرونا در فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: طبق آخرین مصوبات ستاد کرونا در فارس، محدودیت های صنفی و دورکاری ادارات و ... در استان فارس یک هفته دیگر از روز شنبه 4 اردیبهشت تمدید خواهد شد.

معاون استاندار فارس افزود: مردم می توانند هر گونه تخلف در این زمینه را با  شماره ۱۱۱ استانداری و ۱۳۵ تعزیزات و .... در میان بگذارند.

وی اضافه کرد: همکاری اصناف فارس برای محودیت های اخیر مطلوب بوده و امیدواریم در این هفته نیز تداوم یابد و مقرر شده است با برگزار کنندگان مجالس ختم و عروسی تشدید برخورد شود.

قاسم پور اعلام کرد: کاهش ساعات فعالیت برخی مشاغل با همفکری اتاق اصناف فارس و روسای اتحادیه های صنفی استان از دیگر مصوبات جلسه ستاد استانی بوده است.

وی ادامه داد: محدودیت های ۲ هفته قبل فارس در مجموع اثرگذار بوده است و آمارها با شیب ضعیف در حال کاهش است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: البته ضریب اشغال تخت های عادی بیمارستانی استان بیش از ۹۰ درصد است و تخت های کرونا همچنان تکمیل هستند‌.

وی ادامه داد: درصد مثبت شدن تست های کرونا در استان از ۵۰ به ۳۰ درصد کاهش یافته است و همراهی مردم به کاهش این ارقام کمک کرده است.

قاسم پور با اشاره به مشاغل صنفی گروه یک که تجمع در آنها صورت بگیرد، گفت: اگر در اماکنی مانند کافی شاپ ها شاهد تجمع باشیم با آن واحد صنفی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: تشدید محدودیت ها با هدف حفظ سلامت مردم انجام می شود و موارد ضروری تردد خورویی که به تایید فرمانداری ها رسیده و جریمه شده اند قابل اصلاح و چشم پوشی هستند اما تعداد دوربین های پلاک خوان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1048747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha