ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

نادری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئولیت احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور را تقبل کرده و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد، هزار واحد طی طرح اقدام ملی مسکن احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲ اردیبهشت ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان آغاز شد.
 

«شایان نادری» در این آئین از این اقدام بزرگ توسط ستاد اجرایی در استان در حوزه ساخت و سازها خبر داد و گفت: حسب رسالت در حوزه محرومیت‌ زدایی و ساخت مسکن و همچنین پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در امر ساخت مسکن برای محرومین، اقدامات خوبی تاکنون توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که در بازه زمانی مختلف این اقدامات صورت گرفته است.
 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد اجرایی با تمام توان پای کار است، افزود: نخستین اقدامات مشارکت در ساخت ۶۴۹ واحد بوده که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و توافق نامه سه جانبه میان ما، کمیته امداد و سپاه بوده است.
 

نادری ضمن اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح یک مجری است، تصریح کرد: مورد دیگر ما در ساخت و سازها مربوط به خانواده‌های ۲ معلولی است که ۶۶ واحد منزل برای افراد تحت پوشش بهزیستی با مشارکت ستاد اجرایی ساخته شده و بخشی از هزینه آن را تقبل کردیم.
 

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئولیت احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور را تقبل کرده و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد هزار واحد طی طرح اقدام ملی مسکن احداث خواهد شد.
 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از استاندار استان، معاونت عمرانی استانداری، شهردار شهر یاسوج جهت تامین زمین و سایر مسئولانی که جهت اجرای این طرح همکاری می کنند تشکر می کنیم و از همه نهادهای نظارتی و قضایی انتظار داریم معارضات احتمالی را حل کرده تا کوچک ترین حقی از کسی ضایع نشود، زیرا این طرح برای محرومین است.

 

«نستهن مقدم» نیز در حاشیه این آئین گفت: طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استانها به دلیل محدودیت زمین عقب مانده بود، لذا شهرداری برای حمایت از اقشار کم درآمد وارد عمل شد.
 

شهردار یاسوج افزود: این اقدام جهادی و انقلابی نیاز به حمایت همه دستگاهها دارد و در این باره با در اختیار گذاشتن این زمین به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کار فنس کشی و خاکبرداری طرح آغاز شد.
 

وی یادآور شد: شهرداری برای مسکن اقشار کم درآمد دغدغه دارد تا جایی که حتی برخی کارکنان رسمی شهرداری بدون مسکن هستند، نخواستیم شهر یاسوج از کورس رقابت ساخت مسکن ملی عقب بماند.
 

مقدم گفت: شهرداری یاسوج و شورای شهر برای تامین زمین این طرح به توافق رسیدند تا در کنار ستاد اجرایی و شهرسازی در تامین مسکن محرومین نقشی داشته باشیم.

کد خبر 1048776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha