کاهش ۶۲ درصدی جرائم سایبری در جهرم

رزمجویی گفت: در فروردین ماه امسال، جرائم سایبری در شهرستان جهرم ۶۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (پنجشنبه ۲ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در فروردین ماه سال جاری جهت تامين نظم، امنيت و آسايش شهروندان طرح های مختلفی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم وامنيت توسط یگان های انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بيان اينكه در اين مدت 65 متهم تحت تعقيب كيفری دستگير و تحويل مراجع قضايی شدند، افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نيز 22 قاچاقچی و خرده فروش دستگير و بالغ بر 56 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 

وی خاطرنشان كرد: در این مدت تعداد 83 سارق دستگیر و 120 فقره سرقت اعم از سرقت اماكن خصوصی، سرقت از باغ ها، موتورسیکلت، قطعات خودرو، سایر سرقت ها کشف و اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل داده شد.

 

كاهش 62 درصدی جرائم سايبری، كشف 11 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق و کشف 54 رأس احشام قاچاق از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی شهرستان جهرم به آنها اشاره کرد.

 

فرمانده انتظامی جهرم در پایان ضمن قدردانی از شهروندان در راستای تعامل و همکاری با نیروی انتظامی، از آنها خواست تا هشدارهای پليسی را جدی بگيرند و موارد مشكوک را به مركز فوريت های پليسی 110 گزارش دهند.

کد خبر 1048784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha