ناجا در کنار مدافعان سلامت بوده و خواهد ماند

سردار عبدی گفت: از دوران شیوع بیماری کرونا در استان یکی از سازمان‌هایی که در کنار مدافعان سلامت بوده نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «حسین عبدی»، فرمانده انتظامی آذربایجانشرقی و هیئت همراه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تبریک هفته سلامت با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار عبدی در سخنانی اظهار داشت: بر اساس گزارشات ناشی از تلاش و مجاهدت کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، خدمات، کاراداری و... که صادقانه و بدون اغماض شبانه روز تلاش می کنند این قشر در کشور به عنوان الگو قرار گرفته شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه امروزه در دنیا سلامت مقدم بر امنیت شده است، افزود: از دوران شیوع بیماری کرونا در استان یکی از سازمان‌هایی که در کنار مدافعان سلامت بوده نیروی انتظامی بوده است.

سردار عبدی با بیان این‌که تاکنون بیش از هزار نفر از عوامل نیروهای انتظامی به این بیماری  مبتلا شده اند، تصریح کرد: با این حال تنها ۹  نفر از همکاران نیروی انتظامی مبتلا به کووید ۱۹ نیز به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: همکاران ما در ۱۷ شهرستان که در وضعیت قرمز است و در ۵۳ مرکز دیگری مستقر شده و بصورت ارشادی و برای اعمال قانون و محدودیت ها فعالیت می کنند و برخی نیز در خصوص اماکن، کشف کالاهای قاچاق و احتکار شده در رابطه با سیستم سلامتی جامعه و مرزبانی وخیلی از مسائل دیگر فعال می باشند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر همکاری و هماهنگی بیش از پیش با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با افزایش همکاری تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی، درمانی و همراهی مردم بتوانیم توانمندی سیستم سلامت استان آذربایجان شرقی را افزایش دهیم.

کد خبر 1048787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha