شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است

سردار بوعلی گفت: شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است و در ولایت مداری، بصیرت و شجاعت الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 2 اردیبهشت) با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است و جوانان مومن و انقلابی در سپاه فرهنگ حسینی و عاشورایی را همواره سرلوحه خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر بیش از 40 سال خود همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی به ایفای نقش پرداخته است.

وی اضافه کرد: شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است و در ولایت مداری، بصیرت و شجاعت الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان به شمار می رود.

سردار بوعلی با تاکید بر حضور سپاه در برهه های حساس مختلف بیان کرد: امروز تمام ظرفیت های سپاه و بسیجیان استان فارس در کنار کادر درمان برای نجات جان مردم و مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

کد خبر 1048797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha