کرونا ۸ خانواده کهگیلویه وبویراحمدی دیگر را داغدارکرد

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» با بیان اینکه 553 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد 175 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 34 هزار و 700 نفر بهبود یافته اند.

 

یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 746 نمونه pcr انجام شده که ٥٤ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(٦١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(٥٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از 471 نمونه تست سریع انجام شده 26 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

 

وی ادامه داد: روند افرایشی موارد مبتلا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند .

کد خبر 1048813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha