چهارمین مرکز ۱۶ ساعته مراقبت از بیماری های حاد تنفسی در دزفول راه اندازی شد

رئیس مرکز بهداشت دزفول از راه اندازی چهارمین مرکز ۱۶ ساعته مراقبت از بیماری های حاد تنفسی در دزفول خبر داد.

«رضا پورآیین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: این مرکز در بلوار کمیلی فر جنب اورژانس ۱۱۵ واقع شده که از امروز (پنج شنبه ۲ اردیبهشت) آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: این مرکز به دنبال افزایش آمار کرونا در شهرستان دزفول و همچنین جلوگیری از اجتماع و افزایش خدمات رسانی به مجموعه درمانی خدماتی اضافه شد.

 

وی همچنین با اشاره به نظارت بر اصناف اضافه کرد: تعداد ۱۱ واحد صنفی متخلف دیگر شامل سه باشگاه ورزشی، ۲ فروشگاه پوشاک، ۲ مغازه قصابی، یک فروشگاه مواد غذایی، یک مرکز رایانه، یک خواربارفروشی و یک فروشگاه لوازم آشپزخانه در دزفول به علت بی توجهی نسبت به محدودیت های اعمال شده و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرسان مرکز بهداشت پلمب شد.

 

پور آیین تصریح کرد: همه گیری کرونا سبک جدیدی از زندگی کردن را به ما تحمیل کرده و چاره ای جز تغییر سبک زندگی نسبت به قبل از این جهان گیری نداریم پس به منظور در امان ماندن از این بیماری، دید و بازدیدها به صورت مجازی انجام و از هر گونه بر پایی مراسم به طور جدی خودداری شود و همچنین کارهای بانکی و اداری را غیرحضوری انجام دهیم البته مورد اخیر نیاز به عزم سازمان ها در ایجاد زیرساخت های لازم برای الکترونیکی و غیرحضوری شدن خدمات دارد.

 

کد خبر 1048823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha