اجرای طرح بزرگ ختم قرآن توسط کانون حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی

سواری جوانمردی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح بزرگ ختم قرآن کریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط کانون حضرت ابوالفضل (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی برگزار شد.

«پیام سواری جوانمردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح بزرگ ختم قرآن کریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط کانون حضرت ابوالفضل (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی ادامه داد: این طرح با هدف ختم یک جزء قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است که به همت فعالان قرآنی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود که طبق سنوات گذشته با استقبال خوب مواجه است.

 

سواری جوانمردی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه های متناسب با نیاز مخاطبان را فراهم کنیم تا زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهیا شود.

 

مسئول کانون پیام سواری جوانمردی کانون حضرت ابوالفضل (ع) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی، به تلاش کانون معراج در خصوص اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و پاسداشت این کتاب الهی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: هر آنچه در جامعه ما وجود دارد از برکت قرآن کریم است.

 

کد خبر 1048846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha