کتاب مشتاق الحسین(ع) همزمان با سالروز تولد شهید حسین مشتاقی در نکا رونمایی شد

کتاب مشتاق الحسین(ع) با حضور خانواده معظم شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در سالروز میلاد این شهید در نکا به نویسندگی زینب بابکی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، کتاب "مشتاق الحسین، زندگی حسین مشتاقی از تولد در سال ۱۳۶۴ تا شهادت در اردیبهشت ۱۳۹۵ را از زبان مادر، پدر، همسر، هم‌رزمان روایت می‌کند، انتشارات سرو سرخ در نوبت اول بهار ۱۳۹۹ هزار نسخه از این کتاب را در ۲۴۸ صفحه روانه بازار نشر کرده است.

 

آئین رونمایی از کتاب «مشتاق الحسین(ع)» با حضور خانواده شهید مدافع حرم حسین مشتاقی، نویسنده و گردآورنده این کتاب، گروه جهادی فرهنگی کتاب آرا فریدونکنار و جمعی از دوستداران شهید و شهادت در شامگاه پنج شنبه (2 اردیبهشت) همزمان با سالروز ولادت شهید مدافع حرم حسین مشتاقی بر سر مزار این شهید ارزشمند در نکا انجام شد.

 

کتاب «مشتاق الحسین» روایت زندگی شهید مدافع حسین مشتاقی ، یکی از سیزده قهرمان حماسه ماندگار خان‌طومان است. خان‌طومان در جنوب غربی حلب سوریه واقع است. شهرک خان‌طومان یکی از اصلی‌ترین راه‌های کمک‌رسانی عناصر تروریستی از شمال به جنوب استان حلب محسوب می‌شد و به خاطر نزدیکی به اتوبان حلب-دمشق از اهمیت استراتژیک برخوردار است. خان‌طومان در روز پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال 1394 با تهاجم وحشیانه بیش از دو هزار تکفیری «جبهه النصره» که دست به نقض آتش‌بس زده بودند مواجه شد.

 

به گزارش شبستان، کتاب«مشتاق‌الحسین(ع)» روایت زندگی شهید مدافع حرم«حسین مشتاقی» به نویسندگی «زینب بابکی» است. گفت‌وگوهای این کتاب توسط «سیده معصومه محمد پور زرومی» صورت گرفته و از سوی انتشارات سرو سرخ در یک هزار نسخه در بهار ۹۹ منتشر شد و در مراسم رونمایی از کتاب «مشتاق الحسین(ع)» از پوستر شهید هم رونمایی شد .

کد خبر 1048872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha