همکاری کسبه و اصناف ماسال در اجرای طرح مدیریت هوشمند

پورحضرت با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند و محدودیت‌های کرونایی گفت: خوشبختانه طبق بازرسی‌های به عمل آمده، اکثر اصناف و کسبه همکاری‌های لازم در راستای اجرای محدودیت‌ها را در سطح شهرستان دارند.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان و بستری شدگان بیماری کرونا در شهرستان رو به افزایش است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه همه مردم جامعه باید برای کاهش این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند افزود: دورهمی‌های خانوادگی، تجمعات، مسافرت‌ها و ترددهای غیر ضروری عامل اصلی افزایش این مرحله از بیماری و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان به قرمز بوده است.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در این زمینه می‌توانند کمک حال باشند و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش به مردم یادآوری کنند گفت: خوشبختانه طبق بازرسی‌های به عمل آمده، اکثر اصناف و کسبه همکاری‌های لازم در راستای اجرای محدودیت‌ها را در سطح شهرستان دارند.

 

پورحضرت با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند و محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه سال گذشته تصریح کرد: اکثر واحدهای صنفی ماسال برای حفظ سلامت و جان شهروندان این طرح را با موفقیت اجرا می‌کنند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند بیان کرد: تیم‌های بازرسی و کمیته اطلاع رسانی با محوریت محدودیت هوشمند و محدودیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه اجرای  طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور ابلاغ و اعمال خواهد شد و شهرستان در زمینه انتخاب مشاغل گروه‌های مختلف و دیگر مسائل اختیار قانونی ندارد و سند بالادستی اجرای هرگونه محدودیت‌ها، مصوبات ستاد ملی و طرح جامع محدودیت‌ها است.

 

کد خبر 1048893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha