نداشتن خروجی مفید در برخی از امورات فرهنگی به یک معظل جدی تبدیل شده است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشورگفت: ما باید با برنامه های بلند مدت و دقیق معظل عدم خروجی در امورات فرهنگی هر شهر را ریشه یابی و این معظلات را حل نماییم تا دغدغه جدی که بوجود آمده است رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام سجادی» در نشست مشترک با امام جمعه بزمان که در محل شعبه جنوب شرق برگزار شد طرفین بر تقویت همکاری ها و تبادل نظر در امورات تاکید کردند.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سجادی از حضور مقام معظم رهبری در شهر بزمان در زمان تبعید یاد کرد و اظهار داشت: حضور کوتاه مقام معظم رهبری در شهر بزمان و ارتباط عمیقی که مردم در آن زمان با ایشان برقرار نمودند باعث ولایی ماندن شهر بزمان شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور درباره سابقه بالای فرهنگی،مذهبی و تمدنی شهر بزمان گفت: اگر به سابقه شهر بزمان ارجاع شود این شهر ولایی و مردمش ولایتمدار می باشند که شیعه و سنی در کنار هم با حفظ وحدت زندگی می کنند.

 

وی در ادامه بیان نمود: برای مشکلات و معظلات شهر بزمان باید برنامه ریزی های بلند مدت شود و این مهم نیازمند شناسایی معظلات و ریشه یابی آن می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی نداشتن خروجی مفید در برخی از امورات فرهنگی را یک معظل جدی دانست و افزود: ما باید با برنامه های بلند مدت و دقیق معظل عدم خروجی در امورات فرهنگی هر شهر را ریشه یابی و این معظلات را حل نماییم تا دغدغه جدی که بوجود آمده است رفع شود.

 

رئیس شعبه جنوب شرق در ادامه به موضوع تقویت مبلغان منطقه بزمان اشاره نمود و اظهار داشت: تقویت مبلغان یکی از راهبردهای اصولی است و مبلغان منطقه بزمان باید تقویت شوند و در این مسیر دفتر تبلیغات اسلامی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه بخش بزمان با  تقدیر از برنامه های آموزشی، جهادی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی بر افزایش همکاری و ایجاد کارگروه های مشورتی تاکید داشت.

 

وی برگزاری کارگروه های مشورتی را در ریشه یابی معظلات و مشکلات فرهنگی موثر دانست و یادآور شد: اگر معظلات و مشکلات ریشه یابی و با برنامه دقیق رفع نشوند برای همیشه در جوامع ماندگار می شوند.

 

امام جمعه بزمان در پایان به تشریح فعالیت هایی که می توان بصورت مشترک با شعبه جنوب شرق در منطقه بزمان انجام داد اشاره نمود.

کد خبر 1048938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha