توزیع ۲۲۰ پرس غذای گرم و نان در بین خانواده های نیازمند در آبیک

احمدیان از توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در شب وفات حضرت خدیجه (س) و همچنین ۷۰ بسته نان در بین خانواده های نیازمند در آبیک خبر داد.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که در کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) مسجد شهید کاظمی آبیک به صورت ویژه دنبال می شود، کمک به خانواده های نیازمند است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک ادامه داد: برای این منظور خیران با این کانون مشارکت دارند تا بتوانیم این اقدام خداپسندانه را انجام دهیم که با مساعدت یکی از خیران ۷۰ بسته نان در بین خانواده های نیازمند در آبیک توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: اقدام دیگر  توزیع غذای گرم در بین خانواده های محروم است که در شب وفات حضرت خدیجه (س) طبخ و توزیع ۱۵۰ پرس غذا توسط کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) صورت گرفت.

 

احمدیان خاطر نشان کرد: این برای بار دوم است که این تعداد غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و در ماه مبارک رمضان توزیع می شود که امیدواریم با مشارکت خیران این اقدام ادامه یابد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در کنار اینگونه اقدامات، اعضای کانون در بحث زیباسازی فضای مسجد هم فعالیت داشتند به طوری که با کاشت گل و درخت محیطی زیبا را در محوطه مسجد ایجاد کرده اند.

 

کد خبر 1049001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha