توزیع ۴ هزار بسته معیشتی کمکهای مومنانه در ملایر

حسینی گفت: ۴ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در سه مرحله و در قالب طرح کمک‌های مومنانه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

«سید جواد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از نیازمندان جامعه  امسال نیز طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: امسال نیز سپاه ناحیه ملایر  در قالب طرح کمکهای مومنانه در ماه مبارک رمضان 4 هزار  بسته معیشتی را  با همت  خیران تهیه  و با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج  جمع‌آوری  و در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر توزیع می‌کند.

 

حسینی افزود: توزیع  این بسته در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن  دوم اردیبهشت ماه  همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران توزیع شد .

 

وی با بیان اینکه مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان  و سومین مرحله  نیز همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد گفت: مبلغ  هر کدام از بسته‌ها  به مبلغ 500 هزار تومان خواهد بود.

 

 وی با بیان اینکه در سال گذشته  به همت سپاه و بسیج ناحیه ملایر بیش از 15 هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا تهیه و بین نیازمندان توزیع شد گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، قند و شکر و... بوده است.

کد خبر 1049048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha