فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر تجلیل شدند

شاه قلیان گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر به منظور حضور فعال در برنامه ها و مشارکت و گسترده در راستای اجرای فعالیت های کانون، به مناسبت ماه مبارک رمضان مورد تقدیر قرار گرفتند.

«مهدی شاه قلیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر به منظور حضور فعال در برنامه ها و مشارکت و گسترده در راستای اجرای فعالیت های کانون، به مناسبت ماه مبارک رمضان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته اکثر برنامه ها و فعالیت های کانون بر اثر شیوع موج چهارم کرونا و به منظور حفظ سلامتی اعضای کانون در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این کانون با اجرای فعالیت های مجازی فرهنگی و مذهبی در جذب جوانان به سمت مسجد، نماز و معارف دینی موثر بوده است.

 

شاه قلیان تصریح کرد: استفاده از خلاقیت و نوآوری جوانان در برنامه های فرهنگی و قرآنی می تواند در به‌ روز رسانی فعالیت ها، گرایش طیف های مختلف از جامعه به مساجد و کانون های فرهنگی هنری موثر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: با اهدای هدایای ویژه از فعالان این کانون که در یک سال گذشته به ویژه در اجرای طرح ملی «ایران قوی» مشارکت داشتند، تجلیل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بدون حضور عموم مردم برگزار شد.

 

کد خبر 1049081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha