گردهم‌آیی ائمه جماعات مساجد و مبلغان  در حسینیه صاحب‌الزمانی‌ها/کمک مومنانه مسجدی‌ها ویژه ولادت امام مجتبی(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی گفت: گردهم‌آیی ائمه جماعات مساجد و مبلغان تهران از روز چهارشنبه، ۸ اردیبهشت به مدت ۱۲ شب در حسینیه صاحب‌الزمانی‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی ادیب یزدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مومنانه مسجدی ها و هیئتی ها به نیازمندان با محوریت و مدیریت ائمه جماعات مساجد و حوزویان در ماه رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: جامعه مبلغین نیز با همکاری تنی چند از ائمه جماعات مساجد و مبلغان در ماه رمضان امسال نیز همچون سنوات گذشته به نیازمندان کمک می کند.

 

یک عضو شورای مرکزی جامعه مبلغین افزود: جریان کمک مومنانه همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری با نگاه مدبرانه و حکیمانه خود ایجاد کردند، با همراهی مساجد و هیئت های مذهبی دست نیازمندان را در سراسر کشور گرفته است و ان‌شاءالله در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) نوبت جدیدی از این کمک ها به دست محرومان خواهید رسید.

 

وی در ادامه به برگزاری گردهم آیی ائمه جماعات مساجد و مبلغان تهران از روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت (مقارن با  به مدت 12 شب در حسینیه صاحب الزمانی ها (واقع در تهران، خیابان مولوی، نرسیده به خیابان ولی عصر) اشاره کرد و گفت: سخنرانی استادان اخلاق، مداحی ستایشگران اهل بیت(ع)، مناجات خوانی، قرائت گروهی قرآن کریم و سخنرانی برخی از شخصیت های فرهنگی و سیاسی و علمی کشورمان از برنامه های این گردهم آیی است.

 

ادیب یزدی در ادامه از عموم ائمه جماعات مساجد و حوزویان برای شرکت در این گردهم آیی دعوت به عمل آورد و اظهار کرد: هدف ما از این برنامه تعظیم شعائر دینی، بحث و بررسی مسائل روز کشور با هدف تقویت انقلاب اسلامی و همچنین راه های تداوم کمک مومنانه مسجدی ها و هیئتی ها با محوریت و مدیریت روحانیون و مشارکت گروه های جهادی است. قطعا برگزاری اجتماعات مسجدی ها، هیئتی ها، حوزویان و فعالان گروه های جهادی موجب تداوم گسترش روزافزون کمک مومنانه به نیازمندان می شود.

کد خبر 1049094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha