۱۰۰ بسته معیشتی و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی و ۵۰۰ پرس غذای گرم همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) توسط فعالان و اعضای این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی و 500 پرس غذای گرم همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) توسط فعالان و اعضای این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن مایع سه لیتری، پنیر، خرما، شکر، قند، نان، ماسک، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نمک، بامه و چای است.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در تهیه و بسته بندی بسته های معیشتی و طبخ غذای گرم پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شد تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری شود.

 

سیدی ادامه داد: از همه خیرین و اعضای کانون که در این اقدام خداپسندانه همدلانه یاری کردند سپاسگزارم و این سومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در بین خانواده های بی بضاعت از ابتدای سال جاری است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) عنوان کرد: این جهاد کمک مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

سیدی افزود: اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی از طریق فضای مجازی از دیگر فعالیت های این کانون به مناسبت ماه مبارک رمضان هست که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1049102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha