آموزش خیاطی جهت اشتغالزایی جوانان در کانون شهدای گمنام همدان

صادقی گفت: با توجه به شعار سال در جهت اشتغالزایی نسل جوان کارگاه آموزش خیاطی در کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام همدان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

«رعنا صادقی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توجه به شعار سال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام همدان افزود: اشتغال، تولید و رونق اقتصادی ظرفیتی را ایجاد می‌کند که مردم از یک رفاه نسبی برخوردار شوند و بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه نیز به دلیل عدم رفاه، بیکاری و عدم برخورداری از معیشت مناسب است.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت مسایل اقتصادی در متن زندگی مردم در سال‌های اخیر نامگذاری هرساله را به گونه ای انجام داده‌اند که مرتبط با رونق اقتصادی بوده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزش خیاطی با حضور 20 نفر در جهت اشتغالزایی بانوان در محل کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام همدان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام  همدان اظهار داشت: همچنین در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف از جمله ختم قرآن کریم در فضای مجازی برگزار می شود.

 

صادقی با بیان اینکه خیاطی توانایی‌های حرکتی را به طرق مختلف تقویت می‌کند، افزود: خیاطی یک کار سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است که می‌شود فکر و تلاش خود را روی ساختن چیزی متمرکز کرد تا در نهایت به یک محصول خوب تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه یادگیری خیاطی علاوه بر رفع نیازهای شخصی می‌تواند منبعی برای کسب درآمد نیز تلقی شود، تصریح کرد: کار خیاطی امروزه علاوه بر اینکه در خانه به‌عنوان یک مهارت محسوب می‌شود، می‌تواند به‌عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت نیز به حساب آید.

 

کد خبر 1049103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha