تهیه و توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین نیازمندان گلوگاهی

قدسی از تهیه و توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین نیازمندان گلوگاهی خبر داد و گفت: این سبد کالاها با مشارکت خادمیاران رضوی و خیران در بین مردم نیازمند توزیع شد.

«میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از مردم دچار مشکل هستند و خادمیاران رضوی وظیفه خود می دانند تا در حد توان از این خانواده ها دستگیری کنند.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان گلوگاه افزود: با مشارکت خادمیاران و خیران ۱۰۰بسته سبد کالای معیشتی که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بود با همراهی خادمیاران در بین خانواده های کم درآمد و نیازمندانی که از قبل  شناسایی شده بودند ؛ توزیع شد.
 

وی همچنین تهیه بسته های کمک معیشتی و اجرای پویش «سفره مهربانی» را از دیگر برنامه کانون های خدمت رضوی این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

قدسی به برخی از فعالیت های این کانون خدمت رضوی در گلوگاه اشاره کرد و یادآور شد: این کانون با شناسایی افراد نیازمند ، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کرد که این کار خداپسندانه همچنان ادامه دارد و همچنین در رفع نیاز درمان نیازمندان هم با تمام توان پای کار است.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان گلوگاه از تهیه و توزیع 100 سبد کالا در بین نیازمندان گلوگاهی خبر داد و گفت: این سبد کالاها با مشارکت خادمیاران رضوی و خیران در بین مردم نیازمند توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: این بسته ها شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه، نخود، لوبیا، عدس، شکر، ماکارونی، خرما و قند است که به مناسبت ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

قدسی یادآور شد: در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین کانون های خدمت رضوی فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند و این خدمات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1049149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha