تقدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از کودک قهرمان در خرمبید

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از «محمد‌ طاها آرمند» که در حادثه آتش ‌سوزی برای نجات دوستانش از خودروی ‌آتش گرفته به شدت دچار سوختگی شد، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از «محمد‌ طاها آرمند» که در حادثه آتش ‌سوزی برای نجات دوستانش از خودروی ‌آتش گرفته به شدت دچار سوختگی شد، تقدیر کرد.

این پسر بچه 9 ساله توانست جان چهار نفر از دوستانش را در یک حادثه آتش‌ سوزی در شهر خرمبید استان فارس نجات دهد اما طی این عملیات دچار سوختگی شدیدی شده و تحت درمان و عمل ‌های مختلف جراحی است.

 لوح تقدیر و هدیه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به همراه کارت عضویت رایگان در کانون به این پسر بچه اهدا شده است و در متن لوح تقدیر وی آمده است:

«دوست کودک و قهرمانم

فداکاری و مقدم داشتن دیگران بر خود در روایات اسلامی امری پسندیده شمرده شده است و ایثار نیکوترین احسان و بالاترین مراتب ایمان به خداوند و اعتقاد به آن لازمه‌ اش از خود گذشتگی است.

شما با عقیده‌ پاک برای نجات دوستانتان از جان گذشتید و این کار بسیار ارزشمندی است.

این تقدیرنامه به پاس آن همه ایثار و از خود گذشتگی به شما اهدا می‌شود و همچنین مایه مباهات است که از این پس شما به عنوان عضو افتخاری می ‌توانید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمبید فعالیت داشته باشید.»

کد خبر 1049160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha