آثار نقاشی محمد طباطبایی به نمایش  درآمد

نمایشگاه انفرادی « محمد طباطبائی» با عنوان «زمان گمشده» روز جمعه ۳ اردیبهشت در گالری شیرین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  نمایشگاه مجازی « زمان گمشده » با نمایش آثار نقاشی «محمد طباطبائی» از روز جمعه 3 اردیبهشت در گالری شیرین برپا شد این نمایشگاه تا 15 اردیبهشت ادامه دارد .

در این نمایشگاه  که به صورت مجازی برپاست علاقمندان برای بازدید حضوری فقط با تعیین وقت قبلی می توانند مراجعه کنند. به علت شرایط بحرانی ویروس کرونا در کشور، گالری شیرین از پذیرش بازدیدکنندگانی که بدون تعیین وقت قبلی به گالری مراجعه می‌کنند معذور است.

 

محـمد طـباطـبایی مــتولــد تهــران و فــارغ التحصیل در رشــته مــجسمه‌ســازی از دانــشگاه هــنر تهــران در مــقطع لیسانــس می بــاشــد. عــلاوه بــر داشــتن چــندین نمایشگاه گروهی و انفرادی او چندین بار نیز در حراج تهران شرکت کرده است.

 از نـگاه «محـمد طـباطـبایی»: گیتی در سـتیز ِ هـورمـزد و اهـریمن پـر دهشـت و آشـوبـناک شـده بــود،چــونــانکه جــنبنده ای را ازفــردای خــویش یقینی نــبود. ُزروان (خــدای زمــان و سـرنـوشـت) دخـتران خـویش را بـا نـگاهـبانی سـه کرگـدن وفـادار ِ جـان بـدربـرده،بـه زمـانی بی نـشان که هیچ مـردمی را راهی بـدان نـبود تـارانـد بـا وعـده رهـایی بـهنگام پیروزی ِهورمزد و سلطه نیکی... و آنان محصور انتظاری ابدی گشتند.

 

نمایشگاه مجازی «زمان گمشده» با نمایش آثار نقاشی «محـمد طـباطـبایی » از روز  3 تا 15 اردیبهشت  در گالری شیرین برپاست علاقمندان همه روزه به جز دوشنبه ها با تعیین وقت قبلی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 1049167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha