۶۰۰ پرس غدای گرم توسط کانون فرهنگی هنری شهید چمران در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: ۶۰۰ پرس غدای گرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۶۰۰ پرس غدای گرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: در طبخ و بسته بندی این اقدام خداپسندانه موارد بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا با دقت بیشتری رعایت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این بسته های غذایی با همکاری سپاه استان تهیه و در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند حاشیه شهر اردبیل قرار گرفت.

 

رزمجو یادآور شد: این دومین مرحله از توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان است که به همت خیرین و فعالان کانون صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: جهاد همدلی در سایر فعالیت های اجتماعی این کانون ادامه دارد و تاکنون برای خانواده های نیازمند کفش و لباس نیز همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 

رزمجو اضافه کرد: در روزهای سخت بیماری کرونا قرار داریم و باید از خانواده های بی بضاعت حمایت جدی شود و نیازمند کمک های بیشتر خیرین در این زمینه هستیم.

 

کد خبر 1049175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha