افزایش بیماران کرونایی لرستان به۱۰۰ هزار و۴۵۳ نفر/ روزانه بیش از هزار نفر به کرونا مبتلامی شوند

کوشکی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲بیمار کرونا مثبت در لرستان فوت شده اند، گفت: تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۵۳ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

«مریم کوشکی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  313هزار و 773 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه  تاکنون نتیجه 310 هزار و796 نمونه اعلام  شده است، افزود: از این تعداد  نتیجه 210هزار و 336نمونه منفی اعلام شده است.

 

 روزانه  بیش از یک هزار لرستانی به بیماری کرونا مبتلا می شوند

 

وی در ادامه  از ثبت  روز افزون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبرداد و بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی 24 ساعت گذشته به 100هزار  و 453 نفر افزایش یافته است که تا قبل از آن 99 هزار و499 نفر اعلام شده بود.

 

ثبت 12فوتی  کرونا طی 24 ساعت گذشته در لرستان

 

 کوشکی با اشاره به ثبت 12فوتی جدید در لرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، گفت: تاکنون یک هزار و  608نفر بر اثر مبتلا شدن به این ویروس جان باختند.

 

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون نیز یک هزار و 210نفر مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های لرستان بستری هستند.

کد خبر 1049194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha