آغاز ثبت نام زوجین جوان فارس جهت اعزام به عمره مفرده

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس از آغاز ثبت نام زوجین جوان این استان جهت اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: زوجین جوان که تاریخ عقد آنها 6 ماهه اول سال 89 تا پایان شهریور 90 است می توانند ثبت نام کنند.

محمد آزاد، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با اشاره به آغاز ثبت نام زوجین جوان فارس جهت اعزام به عمره مفرده، به خبرنگار شبستان گفت: تمامی زوجین جوانی که تاریخ عقد دایم آنها 6 ماه دوم سال 1389 و 6 ماه اول سال 1390 باشد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://ziarat.haj.ir ثبت نام کرده و در صورت پذیرش در قرعه کشی به سفر زیارتی عمره مفرده اعزام خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته ثبت نام در این سامانه هیچ گونه تعهدی جهت اعزام بوجود نمی آورد و از بین ثبت نام کنندگان در این سامانه قرعه کشی به عمل می آید و پذیرفته شدگان در این قرعه کشی می توانند به این سفر زیارتی عازم شوند.

 

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس بر داشتن گذرنامه با تاریخ اعتبار جهت ثبت نام و اعزام الزامی تاکید کرد و ادامه داد: زوجین جوانی که هر دوی آنها دارای سند های ثبت نامی عمره مفرده بانک ملت یا ملی به تاریخ ثبت نام 1387 و قبل از آن باشند و پس از آن زوجینی که یکی از آنها دارای سند ثبت نامی عمره مفرده به تاریخ های فوق الذکر باشند، نسبت به سایر زوجین جوان در اولویت هستند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 104921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha