بهره مندی ثبت نام کنندگان عمره از سود 15درصدی

معاون رسانه روابط عمومی بانک ملت از اتمام ارسال پیامک به ثبت نام کنندگان تشرف به عمره مفرده خبر داد و گفت: سود سپرده های بلندمدت یعنی 15 درصد برای ودیعه عمره گزاران در نظر گرفته شده است.

طاهره گلابی، معاون رسانه روابط عمومی بانک ملت با اشاره به اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان تشرف به عمره مفرده ویژه افرادی که امسال از طریق شعب این بانک ثبت نام کرده اند، به خبرنگار شبستان گفت: ارسال پیامک به سه میلیون و 722 هزار ثبت نام کننده برای تشرف به عمره مفرده در شعب بانک ملت به پایان رسید.

 

وی درباره افرادی که از اولویت اعزام خود از طریق ارسال پیامک و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی موفق به اطلاع از اولویت خود نشده اند، تصریح کرد: این افراد می توانند از طریق ارسال پیامکی شماره فیش خود به شماره 200034 از اولویت اعزام به سرزمین وحی مطلع شوند.

 

گلابی درباره میزان سودی که به ودیعه گزاران عمره تعلق می گیرد، اظهار کرد: این سود همچون سودی است که به سپرده های بلندمدت تعلق می گیرد و شامل 15 درصد است.

 

معاون رسانه روابط عمومی بانک ملت درباره تفاوت اولویت اعلام شده از طریق ارسال پیامک و اولویت درج شده در پایگاه اطلاع رسانی بانک برخی از ثبت نام کنندگان بیان کرد: این اتفاق درباره هیچ یک از اولویت های اعلام شده بانک ملت اعلام نشده است.
 

وی با بیان این مطلب که برخی از ثبت نام کنندگان شماره همراهی برای ارسال پیامک به بانک ارائه نکرده اند، خاطرنشان کرد: این افراد از طریق ارسال نامه به نشانی های درج شده در فرم ثبت نامشان از نتایج قرعه کشی و اولویت خود برای تشرف به سرزمین وحی آگاه می شوند.

 

شایان ذکر است، لینک های مرتبط با این مهم هم اکنون در پایگاه های اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی www.hajj.ir و سازمان حج و زیارت به نشانی WWW.HAJNEWS.IR نیز موجود است.


پایان پیام/


 

کد خبر 105316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha