امروز به ثبت نام کنندگان عمره پیامک فرستاده می شود

سخنگوی بانک ملی ایران با اشاره به اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان تشرف به عمره مفرده از ارسال پیامک به تمامی ثبت نام کنندگان در شعب این بانک امروز یکشنبه خبر داد.

حسین دشتی، سخنگوی بانک ملی ایران با اشاره به اعلام نتایج قرعه کشی تشرف عمره مفرده برای افرادی که امسال از طریق شعب این بانک ثبت نام کرده اند، به خبرنگار شبستان گفت: بنابر تدابیر اندیشیده شده تمامی متقاضیانی که از طریق بانک ملی برای تشرف به سرزمین وحی ثبت نام کرده اند نهایتا تا فردا از طریق ارسال پیامک از اولویت تشرف خود مطلع می شوند.

وی درباره راهکارهای این بانک برای کاهش ترافیک پایگاه اطلاع رسانی آن اظهار کرد: بنابر تدابیر اتخاذ شده ظرف یکی دو ساعت آینده از حجم این ترافیک به منظور سهولت کاربران و اطلاع آنها از اولویت اعزام ها کاسته می شود.

دشتی درباره تعداد افرادی که از طریق ارسال پیامک می توانند اولویت تشرف خود را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: آمارها هم اکنون در دست نیست اما می توان تا ساعتی دیگر میزان دقیق این پیامک ها را نیز اعلام کرد.

نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان تشرف به خانه خدا که امسال انجام گرفته است از صبح امروز توسط بانک های ملی و ملت به چهار شیوه ارسال پیامک، اطلاع رسانی در پایگاه های اطلاع رسانی این بانک ها، پاسخ حضوری و ارسال مکتوب نتایج به نشانی متقاضیان اعلام می شود.

ثبت نام کنندگان برای مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی مذکور می توانند به نشانی WWW.BMI.IR و بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است، لینک های مرتبط با این مهم هم اکنون در پایگاه های اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی www.hajj.ir و سازمان حج و زیارت به نشانی WWW.HAJNEWS.IR نیز موجود است.

پایان پیام/


 

کد خبر 104790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha