تخصیص سود سپرده های 5 ساله به ودیعه عمره گزاران در بانک ملی

سخنگوی بانک ملی ایران از اتمام ارسال پیامک به ثبت نام کنندگان در عمره مفرده سال جاری تا پایان امروز خبر داد و میزان سود واریزی به ودیعه عمره گذاران را مطابق با سود سپرده های پنج ساله اعلام کرد.

حسین دشتی، سخنگوی بانک ملی ایران با بیان این مطلب که ارسال پیامک به ثبت نام کنندگان اعزام به عمره مفرده مراحل پایانی خود را طی می کند به خبرنگار شبستان گفت: تا کنون به سه میلیون و 500 هزار نفر از ثبت نام کنندگان از مجموع سه میلیون و 800 هزار نفر پیامک اولویت های اعزام ارسال شده است.

وی اظهار کرد: امروز کار ارسال پیامک به 300 هزار نفر دیگر از ثبت نام کنندگان نیز به پایان می رسد، البته پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران به نشانی  نیز اولویت ثبت نام کنندگان را اعلام کرده است.

وی درباره میزان سودی که به ودیعه عمره گذاران اختصاص می یابد، تصریح کرد: نرخ سود در نظر گرفته شده برای این ودیعه ها مطابق با نرخ سود سپرده های پنج ساله است، علاوه بر این بر سودهای واریزی نیز سود مازاد تعلق می گیرد.

دشتی خاطرنشان کرد: نرخ سود ودیعه گذاران عمره متناسب با زمان انعقاد قرارداد در شعب بانک درنظر گرفته شده است و به حساب آنها واریز می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 105496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha