نتایج قرعه کشی عمره مفرده دور جدید امروز اعلام می شود

بانک های ملی و ملت از امروز 15 بهمن ماه نتایج قرعه کشی سپرده گزاری عمره مفرده دور جدید را در اختیار ثبت ‌نام‌ کنندگان قرار می دهند.


به گزارش خبرگزاری شبستان، بانک های ملی و ملت از روز شنبه نتایج قرعه کشی سپرده گزاری عمره مفرده دور جدید را از 4 طریق پیامک، ارسال مکتوب نتیجه قرعه‌کشی به درب منزل سپرده‌گذاران، قرار دادن نتایج اولویت‌ها در سایت بانک‌ها و از طریق حضور در شعب بانک ملی و ملت در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار می‌گیرد.
بنابراین گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه اعلام کرد نتایج قرعه کشی عمره مفرده امسال از روز شنبه 15/11/1390 به بعد از طریق بانکهای عامل به چهار روش به اطلاع مردم می رسد.

بانک های ملی و ملت از روز شنبه 15/11/ 1390نتایج قرعه کشی سپرده گزاری عمره مفرده (24/06/1390 تا 24/07/1390) را از 4 طریق پیامک، ارسال مکتوب نتیجه قرعه‌کشی به درب منزل سپرده‌گذاران، قرار دادن نتایج اولویت‌ها در سایت بانک‌ها و از طریق حضور در شعب بانک ملی و ملت در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است از روز شنبه لینک ارتباطی جهت رویت نتایج قرعه کشی در پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری به آدرس(www.hajj.ir) و سایت سازمان حج و زیارت به آدرس (WWW.HAJNEWS.IR) برقرار می گردد.

آدرس اینترنتی بانک ملی ایران به نشانی (WWW.BMI.IR) و آدرس اینترنتی بانک ملت به نشانی (www.bankmellat.ir) است.
پایان پیام/
 

 

کد خبر 104399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha