اعتبارات سال ۱۴۰۰ لرستان وضعیت مناسبی دارند

خادمی با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: اعتبارات عمرانی و جاری استان لرستان در سال ۱۴۰۰ از وضعیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سیدموسی خادمی» امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان  به رياست دکتر خادمی استاندار لرستان و با حضور دکتر حسن پور رییس اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام گامی مهم در راستای تقویت زیرساخت های استان است.

 

استاندار لرستان با اشاره به موضوع بودجه و اعتبار، افزود: خوشبختانه طبق گزارشی که سازمان مدیریت ارائه داد، استان به لحاظ رشد بودجه در سال ۱۴۰۰ وضعیت مناسبی دارد.

 

وی  تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان که در اختیار شورای برنامه‌ریزی و توسعه قرار می‌گیرد از ۹۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به حدود  ۱۷۳۰ میلیارد تومان رسیده که رشد بالایی است.

 

خادمی با بیان اینکه اعتبارات جاری ما نزدیک ۶۶ درصد رشد دارد و به حدود ۶۴۰ میلیارد تومان رسیده، اظهار داشت: در این زمینه هم رشد مناسبی صورت گرفته است و در جلسات بعدی شورای برنامه ریزی شهرستانها و شورای برنامه ریزی استان نسبت به توزیع این منابع و تعیین پروژه اقدام خواهیم کرد.

 

استاندار لرستان گفت: در این جلسه همچنین موضوع سند ملی آمایش استان ، مطرح شد که در سطح ملی تصویب شده و قرار است جزئیات آن در کارگروه‌های مربوطه بیشتر مطرح شده و انشالله جدی‌تر مورد بررسی قرار گرفته و اجرا شود.

 

کد خبر 1049222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha