راه اندازی کسب و کار نوین از محورهای برنامه ریزی در منطقه آزاد اقتصادی پیام است

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: راه اندازی کسب و کار نوین از محورهای برنامه ریزی در منطقه آزاد اقتصادی پیام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران در خصوص روند فعالیت منطقه اقتصادی پیام در راستای شعار سال گفت: کارآفرینی نوین یکی از ضرورت های راهبردی در جریان تحقق شعار سال است. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز افزود: توسعه بخش های زیرساختی و تسهیل گری به منظور رشد صنایع، واحدهای دانش بنیان و صنایع هایتک در کشور از جمله اهداف جریان تولید در منطقه اقتصادی پیام البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال بیان کرد: ترسیم چشم انداز ایجاد کسب و کارهایی نوآور با محوریت اشتغال و تولید یکی از راهبردهای کلان در جهت رشد تولید در کشور است.

 

وی بیان کرد: ایجاد فرصت های اشتغال در منطقه اقتصادی پیام البرز از جمله برنامه های راهبردی از ابتدای شکل گیری منطقه تا کنون است. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز خاطرنشان کرد: بومی سازی کالاهای تولیدی، ارائه خدمات یکی از مهمترین رویکردهای تحقق شعار سال با محوریت جوانان است که در این زمینه می تواند بستر اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند. 

 

 

 

کد خبر 1049273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha