مدیریت مصرف برق با برخورد با مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در فارس

نصیری گفت: با مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در استان فارس که باعث تخریب شبکه برق و مصرف بیش از اندازه برق می شوند، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا نصیری»، امروز (شنبه 4 اریبهشت) به برخورد قاطع با فعالیت رمز ارزهای غیر مجاز در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: شرکت برق منطقه ای استان فارس با استخراج غیر قانونی و غیر مجاز رمز ارزها در استان فارس و جنوب کشور برخورد قاطع می کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس افزود: این اقدام با هدف عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق در نظر گرفته شده است و با مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در استان فارس که باعث تخریب شبکه برق و مصرف بیش از اندازه برق می شوند، برخورد می شود.

وی اضافه کرد: مزارعی در استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که  شناسایی نشده‌اند و دولت شناسایی آنها را با جدیت دنبال می کند و پاداش  20میلیون تومانی برای معرفی استخراج ‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز در نظر گرفته است.

نصیری تصریح کرد: برای برای گذر موفق از اوج مصرف تابستانی سال  1400 همچنین تعدیل روشنایی راه های بین شهری و روشنایی معابر استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف برق در استان در فروردین امسال گفت: این میزان رشد مصرف بی سابقه بوده و نشانه تابستانی سخت و گرم است و مشترکان خانگی و صنعتی باید همکاری مطلوبی در مصرف بهینه برق داشته باشند تا دچار خاموشی نشویم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس افزود: کاهش بارندگی ها در سال جاری موجب چالش در تولید و تامین انرژی در سال جاری شده است و تمامی واحد های مدیریتی استان باید برای اعمال مدیریت در شرایط بحرانی کرونا و تلاش برای تامین و انتقال برق خود را آماده کنند.

وی تاکید کرد: افزایش تعداد کنتورهای هوشمند، پایش میزان مصرف ادارات، استفاده از ظرفیت مدیریت بار بخش کشاورزی و صنعتی با ارائه مشوق ها و ... از اقداماتی است که در مدیریت مصرف برق استان اعمال شده است.

کد خبر 1049294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha