سخنرانی صراف، علی‌پناه و توکلی در مسجد آشتیانی‌ها/ همکاری با مجموعه شاه نجف برای جزءخوانی قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین بنی‌ ‌هاشمی گفت: حجج اسلام والمسلمین عباس صراف و میثم علی پناه و مهدی توکلی در روزهای ماه رمضان در مسجد آشتیانی‌ها سخنرانی می‌کنند که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حیاط این مسجد نیز استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال بنی هاشمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و جزءخوانی قرآن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد آشتیانی‌ها برگزار می شود، اظهار کرد: حجج اسلام والمسلمین عباس صراف و میثم علی پناه و مهدی توکلی در طول ماه رمضان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد آشتیانیها سخنرانی می کنند.

 

امام جماعت مسجد آشتیانی‌ها افزود: مراسم جزءخوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 17 تا اذان مغرب در این مسجد برگزار می شود که میزان استقبال از این مراسم نیز قابل توجه است.

 

وی اضافه کرد: پایگاه مقاومت بسیج مسجد آشتیانی‌ها نیز هر روز با همکاری مجموعه شاه نجف برنامه جزءخوانی قرآن را به شکل ویژه و جذاب برای گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند که هدایایی نیز به شرکت کنندگان در این برنامه اهدا می شود.

 

بنی هاشمی با بیان اینکه به دلیل استقبال زیاد مردم از نماز جماعت و سخنرانی مذهبی در مسجد آشتیانیها از فضای باز و حیاط این مسجد نیز برای حضور مردم استفاده شده است، خاطرنشان کرد: به این منظور با همکاری هیئت امنا و بسیجیان و تلاش خادم، حیاط مسجد آشتیانی‌ها فرش شده است تا پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود. ضمن اینکه هر روز تمام بخش های این مسجد ضدعفونی می شود.

 

 

 

کد خبر 1049304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha