پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی به خانواده کاظمی جو

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت بی بی قمر چابکی(کاظمی جو)را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حضرت آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی» نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت بی بی قمر چابکی(کاظمی جو)را تسلیت گفت.

 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام علیکم والرحمه الله
 
جناب آقای دکتر کاظمی جو تسلیت عرض می کنم
درگذشت سیده مکرمه مرحومه بی بی قمر چابکی همسر مرحوم آقا سید مهنا کاظمی جو رحمت الله علیه را و از خداوند بزرگ می طلبم که حشر این سیده مکرمه با فاطمه زهرا باشد. انشالله و به شما که سالها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت کردید تسلیت عرض می کنم.
به همه ی عزیزان و بستگان دیگر صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ برای همه ی شما صبر می طلبم و به دوست عزیزم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید علی آقای موسوی که استاد حوزه علمیه آران و بیدگل هستند تسلیت عرض می کنم و برای ایشان و همچنین سایر عزیزان از نوه ها و نتیجه ها طلب صبر جمیل از خدای بزرگ می کنم.
انشالله جزیل ثواب را خدای متعال به همه ی شما عزیزان عطا بکند.
 
برای خودم وظیفه می دانم یاد کنم از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید فرج الله کاظمی که رضوان خدا بر او باد، عزیزی که در راه خدمت به دین و خدمت به مسجد جان خودش را تقدیم خدای متعال کرد.
انشالله آن مرد بزرگ و همسرشان و این سید عزیز مرحوم آ سید فرج الله، همه بر خان ابا عبدالله الحسین (ع) و خانم بی بی فاطمه زهرا (س) میهمان باشند و خدای متعال درجات شان را متعالی بکند و اجر و ثواب هرچه که در حیاتشان در خدمت به دین و در تربیت انسان ها لایق کردند. انشالله اجری مضاعف به آن ها عطا بکند
التماس دعا از همه ی شما دارم 
مشمول دعای تان باشم به سادات عزیز امامزاده نورالدین علیه السلام هم تسلیت می گویم و التماس دعا دارم.
کد خبر 1049366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha